Webshop helpdesk

Ako si môžete kúpiť vstupenky online:

Prostredníctvom nasledujúcich krokov vysvetlených v bodoch 1 – 5 uzatvárate obchodnú dohodu so Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft (General Terms and Conditions), ktorá nadobúda účinnosť po odsúhlasení Všeobecných obchodných pomieok a uskutočnení platobnej transakcie.

Uzatvorená dohoda nebude mať svoju písomnú podobu, nebude zaslaná spoločnosťou Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft ani dodatočne. Dohoda je uzatvorená v angličtine.

 

Zvoľte si vstupenku

  • kliknite na ikonu „pridať do košíka“ pri produkte, ktorý si chcete kúpiť
  • zvoľte množstvo
  • v prípade, že nemáte záujem o kúpu ďalších produktov kliknite na „pridať do košíka a skontrolovať“
  • v prípade, že máte záujem o kúpu ďalších produktov kliknite na „pridať do košíka“ a pokračujte v nákupe

Kliknutím na „skontrolovať“ na začiatku stránky môžete ihneď začať kontrolu nákupu.

 

späť hore

 

Krok 1 – Kontrola košíka

  • ešte raz môžete skontrolovať vybrané produkty a ubezpečiť sa, že máte všetko čo potrebujete
  • na spodnej časti stránky nájdete užitočné tipu o súvisiacich produktoch a môžete si ich priamo vložiť do košíka
  • ak je všetko v poriadku môžete pokračovať kliknutím na „získať tieto položky“

späť hore

 

Krok 2 – Vložte svoje údaje

E-mail address: Vaša e-mailová adresa. Je dôležité, aby sa jednalo o skutočnú a fungujúcu adresu, pretože vám na ňu bude zaslaná vstupenka a faktúra.

Your name: Vaše meno

Country:Krajina

Postal code:PSČ

City:Mesto

Address: Adresa

Phone number: Telefónne číslo

Date of birth: Dátum narodenia format: e.g. 1983-02-16

 

Fakturačné údaje:

Systém spracuje vami zadané údaje ako predvolené. V prípade, že fakturačné údaje sú odlišné od údajov, ktoré ste uviedli vyššie, prosím upravte vedľajší box „Potrebujem faktúru na odlišnú adresu“.

V poli „Faktúra pre“ vyberte možnosť „Fyzická osoba“ (faktúra pre inú osobu) alebo „Spoločnosť“ (faktúra na spoločnosť). V prípade, že ste zvolili „Fyzická osoba“ nie je potrebné vypisovať pole „DIČ“, „EU DIČ“ a „číslo bankového účtu“. V prípade, že ste zvolili „spoločnosť“, tieto údaje je potrebné vyplniť.

Súhlasím, že Sziget Cultural Managemenet Ltd. môže použiť poskytnuté údaje na marketingové účely. Dohodu o ochrane osobných údajov (Privacy Policy here) nájdete. Toto pole nie je povinné. Zakliknutím súhlasu bude váš e-mail zaradený do databázy na zasielanie newslettra o podujatí.

 

späť hore

 

Krok 3 – Potvrďte vaše údaje

Ešte raz môžete skontrolovať obsah vášho košíka, vaše údaje a fakturačné údaje. Po tomto kroku nasleduje voľba spôsobu platby.


Pred nákupom vašej vstupenky si prosím prečítajte pozorne naše Všeobecné obchodné podmienky  a potom prosím zakliknite box. Zakliknutím boxu súhlasíte so Všeobecnými pravidlami a podmienkami General Terms and Conditions. V nákupe je možné pokračovať až po zakliknutí súhlasu VPaP.

Je možné, že v prípade nákupu špeciálnych produktov a služieb (napr. parkovanie, poistenie atď) bude potrebné akceptovať ďalšie Všeobecné obchodné podmienky.

späť hore

 

Krok 4 – Platba prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány

Na platforme OTP banky bude potrebné vložiť údaje vašej platobnej karty.

Card number: Číslo karty: 13 až 19 digitálnych číslic vytlačených na prednej strane karty

Expiration date: Dátum platnosti/expirácie: Dátum uvedený na prednej strane karty vo formáte MM/DD

Card Security Code:  posledné tri číslice vytlačené na zadnej strane karty s podpisovým pásikom (CVV2 alebo CVC2). V prípade, že sa tam nenachádza žiadny kód, môžete toto políčko nechať prázdne.

 

Platiť môžete týmito kartami:

  • MasterCard (embossed)
  • Visa (embossed)
  • American Express (embossed)
  • Electron (nie je embosovaná): v prípade týchto kariet rozhoduje banka, ktorá ich vydala, čisú vhodné pre online nakupovanie. Pokiaľ vaša banka povolila použitie karty pre online nakupovanie, môžete s ňou zaplatiť. Pre bližšie informácie prosím kontaktujte banku.
  • všetky karty vydané OTP Bankou
  • Maestro (Maestro vydané ktoroukoľvek bankou môže byť použité na platbu prostredníctvom OTP Banky v prípade, že jej vydanie podporuje použitie prostredníctvom e-commerce platieb. Pre viac informácií prosím kontaktujte svoju banku.)

Všetky informácie o OTP nákupe si môžete stiahnuť TU - shopping help here.

 

späť hore

 

Krok 5 – Zaslanie vstupenky prostredníctvom e-mailu, výmena

Po potvrdení platby OTP bankou vám bude na vami uvedenú adresu zaslaný 1 e-mail.

  • predmet e-mailu: Webshop E-mail Confirmation – tento e-mail bude obsahovať vašu elektronickú faktúru a link na stiahnutie vstupenky v PDF a PKPASS formáte
     

Máte dve možnosti výmeny vašej vstupenky za náramok:

A. Vytlačiť si doma: (budete potrebovať tlačiareň):

Prosím kliknite na pdf link vo vašom e-maily, otvorte súbor a vytlačte ho. V prípade, že ste si kúpili viacero vstupeniek, budete si ich môcť otvoriť prostredníctvom viacerých linkov. Na otvorenie súboru je potrebné mať nainštalovaný Adobe Reader, ktorý si môžete stiahnuť tu from here.

Je potrebné priniesť vytlačenú vstupenku na festival. Vytlačená vstupenka vám bude vymenená za festivalový náramok v pokladni pri vstupe na festival.

 B. Digitálna vstupenka (budete potrebovať smartphone so systémami a nainštalovanými aplikáciami Android, iOs a Google Wallet (pre android) alebo Wallet / Pass Book (pre iOS)):

Stiahnite si .pkpass súbor, ktorý vám bude zaslaný na váš email do aplikácie vo vašom smartphone. Prineste si vás smartphone na festival. Festivalový náramok vám bude daný po preukázaní sa QR kódom z aplikácie a platným občianskym preukazom alebo inou ID kartou (pas, vodičský preukaz atď). V prípade, že si vyberiete túto možnosť, nie je potrebné vytlačenú vstupenku priniesť so sebou.

Back to top

  

Helpdesk / Pomoc

V prípade, že potrebuje pomoc, alebo v prípade akýchkoľvek problémov si prosím prečítajte nasledujúcu sekciu skôr než nás budete kontaktovať. Väčšina problémov a otázok je zodpovedaná v nasledujúcich riadkoch.

Kupujete si lístok na poslednú chvíľu a máte problémy s naším webshopom? Toto sa môže stať počas posledných hodín predajného obdobia veľmi často. Najrýchlejšie riešenie: vyhľadajte najbližšieho obchodníka s predajom vstupeniek (napr. Ticketportal)  local retailer here.

Neprišiel mi e-mail! Kde sú moje vstupenky?

Niekedy to môže trvať až 24 hodín kým vám dorazí link so vstupenkou. V prípade, že sa tak nestalo prosím skúste nasledovné:

  1. Skontrolujte si SPAM vo svojom e-maily, v prípade že používate Gmail, skontrolujte aj „Updates“ priečinok.
  2. Váš aktivačný link vám bude zaslaný z e-mailovej adresy ticket@szigetfestival.com. Pokúste sa nájsť e-mail cez vyhľadávanie v e-mailovej schránke.
  3. Môže sa stať, že ste svoju e-mailovú adresu nenapísali pri nákupe správne. Pokud se domníváte, že tomu tak je, kontaktujte nás, prosím na: ticket@szigetfestival.cz.

 

Prečo sa mi stránka webshopu nezobrazuje/nepracuje správne?

Prosím skontrolujte tento zoznam a ubezpečte sa, že vás internetový prehliadač podporuje zobrazenie nášho webshopu.

  • Internet Explorer 10 a novšie
  • Mozilla  Firefox: 25 a novšie
  • Chrome: 31 a novšie
  • Safari: 6 a novšie

 

Moja platba bola zamietnutá, v čom môže byť problém?

V prípade, že Vaša platba bola zamietnutá, ako prvé skontrolujte či vaša karta podporuje online transakcie a či platba nebola zamietnutá zo strany banky. Platba nebude uskutočnená, ak karta nepodporuje online platby alebo je neplatná.
 

Taktiež môžete skúsiť nasledovné kroky: 

  1. Zopakujte platbu a pozorne skontrolujte vložené údaje. Preklepy sa vždy môžu stať.
  2. V prípade, že na bankovom účte nemáte dostatočné množstvo financií, alebo máte stanovený platobný limit, môže sa stať, že vaša platba bude zamietnutá. V takomto prípade vám odporúčame spojiť sa s bankou, ktorá kartu vydala. Budú od vás žiadať nasledovné údaje (nájdete ich v správe o chybe pri platbe):
  • transaction ID number - identifikačné číslo transakcie
  • 3-digit error code.- 3-miestny kód označenia chyby

 

Čo mám robiť v prípade, že nemôžem ísť na festival. Môžem lístok dať niekomu inému?

Predaj lístkov na Sziget sa riadi pravidlom nemožnosti vrátenia vstupenky. Vstupenky však nie sú personalizované, takže nepotrebujete súhlas predajcu k umožneniu vstupu na festival so vstupenkou niekoho iného.

 

Vstupenkový helpdesk:

e-mail: ticket@szigetfestival.cz

Poštou: Sziget Cultural Management Ltd., P.O.B. 694/245, 1399 Hungary

Online webshop je prevádzkovaný Sziget Cultural Management Ltd., 1033 Budapest, Hajógyári-sziget, Hrsz.: 23796/58., Hungary

späť hore

 

Informácie o online bankovej transakcii

Počas objednávania budete presmerovaní na bezpečenú online platobnú bránu, ktorá je zabezpečená OTP Bankou, najväčšou komerčnou bankou v Maďarsku. Bližšie informácie o Online bankových transakciách nájdete tu. Online bank card transaction here.

Platiť môžete nasledujúcimi typmi bankových kariet.

späť hore